fbpx

VIP Sportos Apa – Test & Elme tréning

1# NAP

Vágjunk bele! 

Amiről még soha sehol nem hallottál:

„A fogyás két összetevőből áll az étkezésből és a mozgásból.”

NEM, NEM, NEM, ÉS NEM! 

Emiatt a mondat miatt sikertelen 10-ből 9 fogyás. Ezt mondják azok a „guruk” akik forintokért dobálják a betarthatatlan terveiket és csak a testre fókuszálnak. Ezért nincsenek valódi és tartós eredményei a klienseiknek.

A legfontosabb összetevő a megfelelő mentális hozzállás.

A belső motivációnk, vagy motiválatlanságunk.  Az énképünk. A családunktól szüleinktől tanult minták. A berögzült tudatalatti szokásaink, függőségeink.

Ezek nem légből kapott dolgok. A rossz fizikai rendszer mellett ezek teszik tönkre a legtöbb életmódváltást.

Étkezés

A fogyáshoz jól kell enned

A mentális oldalra a 2. napon fogok jobban kitérni, a mai napon az étkezésről lesz szó.

Ha nem eszel jól, nem fogsz lefogyni és nem fogod tudni megtartani a súlyod.

Nincs kiskapu, nincs rövidebb út. Hidd el nekem, 14 éve foglalkozok a táplálkozástudománnyal. Minden diétás irányzatot teszteltem, akár saját magamon is.

A zsírégetőnek mondott teák, fogyókúrás porok, étkezés helyettesítők, saxenda vagy más injekciók, SEMMILYEN zsírégető folyadék, májtisztító kúra NEM fog működni hosszútávon és nincs is rá szükség.

Az igazság az, hogy ezekkel csak ártasz magadnak.

Így működik a fogyás

A különböző ételek által energiát juttatunk be a testbe. Ennek az energiának a mértékegysége a kalória, amit már kismillió helyen hallhattál.

Ha túl sok a bevitt energia, sok a kalória, akkor a felesleget raktározni fogja a test, ebből lesz a testzsír.

Az ételek tápanyagokból állnak. 

Szénhidrátból, fehérjéből, és zsírból. Különböző arányokban tartalmazzák ezeket.

A fogyáshoz kevesebb kalóriát kell enned, de ez egy fél igazság.

Ugyan fogyni fogsz ezzel, de nem fogod hosszútávon tartani magad. 

A testünk könnyen tápanyaghiányos állapotba tud kerülni.

Ahhoz, hogy magasan legyen a tesztoszteron hormon szinted és ne legyen libidó és egyéb problémád magasabb fehérje és megfelelő zsírbevitelre van szükséged. 

Előfordult már veled, hogy egy erősebb fogyókúrás próbálkozásnál lebetegedtél, vagy megfáztál?

Ez azért volt, mert a túlzott tápanyaghiány az immunrendszert is legyengíti.

Összefoglalva tehát a fogyáshoz kevesebb kalóriát kell bevinni, de a fenntartható, egészséges fogyáshoz a tápanyagokat is jó arányban kell bejuttatni.

Mozgás

A fogyáshoz nem kell futni és kardiózni

Két módon tudunk elérni kalória hiányos állapotot a testben. Étkezéssel és mozgással.

Napi 200 kalóriával kevesebbet enni sokkal egyszerűbb, mint futni 20 percet ugyanennyi elégetéséhez. 

Arról nem is beszélve, hogy nagyobb túlsúly esetén rettentően leterheljük az ízületeket, és a szalagokat. Télen a sötétben minden nap kínozni magunkat a futással nem lesz fenntartható, és teljesen felesleges.

Egy rekorder ügyfelem 195 kg volt amikor hozzám fordult segítségért. Járni alig tudott már a túlsúly miatt. Napi 300-at lépett és így is folyamatosan fogyott.

Jelenleg 65 kg mínuszban van, és biciklizik. 

Egy rossz étkezést lehetetlen túledzeni és túlmozogni. Az edzők által erőltetett kardió edzésekre sincs szükség, egy laza séta ha belefér viszont jót tesz.

Tudod mi az amit látok az apáknál?

Hogy nincs idejük semmire. Ott van a munkahelyi, családi elfoglaltságok és alig fér bele minimális mozgás is az életükbe.

Mondom a trükköt. 

Mivel így is, úgy is eszel ezért azon a legegyszerűbb változtatni. 

Fehérje – Szénhidrát – Zsír

A fogyáshoz jó arány, és NEKED megfelelő mennyiség kell

Nincs két egyforma ember. 

Mindenkinek más az anyagcseréje, az energiafelhasználása, és a napi aktivitása.

Több fehérjét kell enned mint eddig, ez szinte biztos. 

A zsírokkal és a szénhidráttal is csínján kell bánnod, egyikből sem fog a túl sok vagy a túl kevés jóra vezetni. 

NE VOND MEG EGYIKET SE TELJESEN, MERT LEBETEGSZEL ÉS NEM LEHET HOSSZÚTÁVON FENNTARTANI.

A túl kevés szénhidrát miatt gyenge leszel, szédelegni fogsz. A túl kevés zsír miatt pedig a hormonjaid fognak elcsúszni, és csökkenni fog a libidód, illetve lebetegszel.

Nem játék az egészséged, a családodnak 20-30-40 év múlva is egy egészséges apa kell.

A klasszikus csirke-rizs diéta egyrészt száraz, ízetlen, sokszor kivitelezhetetlen, és pont a zsíradék hiánya miatt betegít le. Az egyoldalú táplálkozás az emésztést is könnyen tönkreteszi és puffadás, hasmenés, felszívódási zavarok lehetnek belőle.

Így lehet tartósan lefogyni

Egyszerűbb mint gondolnád

Sokat beszéltem a tápanyagokról, a mozgásról és az elején szó volt a mentális oldalról is. 

A legfontosabb tanításom, amit ma magaddal kell vinned, hogy rendszerben kell gondolkoznod.

A tested is rendszerként működik az elméddel. 

A gondolkodásmódod hat a táplálkozásra, az ételek a hormonjaidra, a hormonjaid az alvásodra, amit a táplálkozásra. Minden, mindennel összefügg.

Nincs egyetlen csodabogyó amit elég volna csak beszedned és kész le van tudva minden. 

Hidd el, ha azt mondom te is képes vagy a rendszert kialakítani.

Több 100 férfinak segítettem már és nem találkoztam olyannal akinek ne ment volna.

IDE kattintva megnézheted a sikereiket.

Ha számodra megfelelő arányban és mennyiségben eszed a tápanyagokat akkor energiát fognak adni, nem leszel farkas éhes, jól fogsz aludni, rendeződik az emésztésed és a folyamat melléktermékeként fogyni fogsz. 

Ha megtanulod hogyan kell a motivációdat felépíteni, ha ki tudod zökkenteni magad a rosszabb napokból, ha taktikusan megtanulod kezelni a stresszt, akkor ez a mentális fröccs az úton fog tartani a célodig és azután.

Szeretnél te is tartós eredményeket?