fbpx

 elkezdtél egészségesebben táplálkozni, fogytál néhány kilót, de az apai teendőid keresztbe húzták az egészet?  pár hét után „kikopott” az életmódváltás?

Nézzük meg a 3 részes rendszert, ami nélkül rövidéletű és tarthatatlan az apák fogyása. (Nem csak apáknak.)

Sokszor a gyerekneveléssel járó apai feladatok, a rengeteg munka és a „már megint csöpög a csap” típusú kényszerhobbik miatt semmilyen „apaidő” nem marad a nap végére.

 

A húzós napok után, fáradtan és kimerülten örülünk, ha leülünk a kanapéra, szisszentünk egy sört, nemhogy még az edzéssel és a diétával foglalkozzunk.

Folyamatosan tapasztalom, hogy stressz levezetés címszóval sok apánál lecsúszik 1-2 sör vagy 1-1 pohár bor minden nap végén.

Ezzel nem csak az idegrendszert károsítják, de több kalóriát is visznek be. 

A komló és az alkohol, éhségfokozó hatása miatt jóval többet vacsoráznak, ami miatt rosszul alszanak. 

A rossz alvás miatt napközben többet esznek és így kerülnek bele egy ördögi körbe.

 

A végeredmény nyers őszinteséggel:

Egy túlsúlyos alkesz, akinek fáj a dereka, a térdei, a cukorbetegség kapujában van és rossz példát mutat a gyerekeinek.

Akkor most búsuljunk bele a helyzetbe? Fogadjuk el, hogy ez van?

 

Nem, semmiképp nem ez a megoldás, egy férfi attól férfi, hogy megoldja a problémákat.

 

Apaként egy 3 részes rendszert kell kialakítanunk, ami által hosszútávon is fenntartható lesz a fogyásunk és életmódváltásunk.

Az rendszer első, és legfontosabb eleme az erős MOTIVÁCIÓ felépítése és fenntartása.

Nincs az az edzésterv és étrend, ami motiválna önmagában, de erről lesz még szó. 

 

Az edzőnek sem ez a feladata, nem fog ott állni mellettünk életünk végéig. 

 

A közösség ereje és egy mentor rengeteget tud segíteni, de az is csak egy plusz.

 

Tudom, hogy elsőre furcsán hangzik, de az önmotivációnak prioritást kell élveznie.

 

Amolyan mentális üzemanyagot, kell a testünkbe tankolnunk.

 

Minden egyes nap be kell táplálnunk tudatosan a céljainkat és a miérteket.

 

Rá kell hangolnunk az elménket is az új külsőnkre, és az új életmódra.

 

-> A jó hírem az, hogy mint minden, ez is megtanulható.

 

Sokszor fogsz találkozni olyan helyzetekkel, amikor nem úgy jön össze a nap ahogy szeretnéd.

 

Ezekre fel kell készülni fejben is, máshogy nem fog menni.

A második eleme a tartós fogyásodnak, a számodra megfelelő étkezés kialakítása.

Fontos, hogy minden ember más és nem lehet egy sablont ráhúzni mindenkire.

 

Apaként különösen fontos, hogy olyan egészséges étrendet kövessünk, amit az egész család tud csinálni.

 

3 felé főzni egyszerűen kivitelezhetetlen és nincs rá szükség, hogy kiakasszuk életünk párját.

 

Néhány hétig mindent ki lehet bírni, de a cél legyen inkább az, hogy egy egész életre szóló életmódváltásunk legyen.

 

Egy száraz, csirke-rizs-brokkoli típusú étkezés nem tartozik a „gurmé” élmények közé.

 

 Ahhoz, hogy a motivációt fenntartsuk, időhatékonyan elkészíthető, változatos és finom ételeket kell ennünk.

 

Nem kell sem a kenyérről, sem a gyümölcsökről, sem a csokiról és néha még 1-1 pohár borról, vagy sörről sem lemondani.

 

Rendszerben és keretek között lehet ezeket is fogyasztani.

 

Ha ehetünk mindent, nincsenek komoly megszorítások, jóllakottak vagyunk, élvezzük a diétánkat, akkor ez is motiválni fog az úton.

 

Ami még ide kiemelten fontos, hogy ne grammozgasd az ételeket konyhai mérlegen.

 

Tudom, a legtöbb helyen ezt látod, de ha már kockás a hasad és még szálkásabb akarsz lenni, majd akkor csináld.

 

Étkezési zavarokat, mentális zavarokat okozhatunk magunknak azzal, hogy tűélesen akarunk mindent konyhai mérleggel mérni.

 

Nem a te hibád, hogy a hátad közepére sem kívánod a száraz grammozgatós diétát. 

 

Mérföldes probléma, hogy a fitneszipar erre kondicionál minket.

 

Jobb, fenntarthatóbb ha térfogat alapon kanállal és merőkanállal mérsz mindent, illetve amit lehet, azt darabra.

 

Ezek a részelemek fognak segíteni az úton maradni és vinni egészen addig, amíg az új identitásoddá válik az új életvitel.

 

Ha jó a rendszer pár hónap után már motiváció sem fog kelleni, egyszerűen visz a napi rutin.

A harmadik összetevő a mozgás és sport.

Rögtön az elején leszögezem, hogy a fogyás 90%-ban az étkezésen múlik nem a sporton.

 

Rendszeresen beszélek és mentorálok vállalkozó, vagy több műszakban dolgozó apákkal, akiknek teljesen telített a napja.

 

A legtöbbször heti 2-3 alkalommal 35-40 perc edzés még náluk is belefér. Ha nem az edzőteremben, akkor otthon.

 

Ha még ez sem fér bele (mert van ilyen is) akkor az étkezéssel önmagában is le lehet faragni a testzsírt.

 

Nyílván a jobb tartáshoz, a nagyobb izomzathoz edzeni kell, ezt nem lehet kikerülni.

 

A mozgás által a stresszt is képesek vagyunk levezetni.

 

A kevesebb stressz szintén a motiváció fenntartást fogja segíteni.

Teljesen átérzem azt amin keresztül mész, tudom hogy eleged van a „jojózásból”

Azt is jól tudom, hogy apaként nehezített pályán mozogsz.

 

Vagy az idő kevés, vagy a motiváció, vagy egyszerűen nincs energiád.

 

A felesleges kilók és a rossz táplálkozás okozza ezt a fáradtságot, és a demotivációt.

 

Az étel és italfüggőségek, a szénhidrátéhség, az emésztési zavarok, a hajhullás, a fáradtság, a rossz hangulat, mind az egyensúly kibillenését jelzik.

 

Megfelelő üzemanyaggal táplálva a tested és a motivációd te is képes vagy egyensúlyba kerülni.

 

35 éves kor felett már teljesen más életet élünk, mint 20 évesen.

 

Szorít az idő és prioritást élvez a család.

 

Ha számodra is a család a legfontosabb, akkor elsődlegesnek kell lennie az egészségednek.

 

Csak úgy lehet energiát adni, ha nekünk is van.

 

Szeretnék neked segíteni, hogy kigyere a negatív spirálból.

ÉRDEKel Hogyan kerülhetünk jó formába egy életre, anélkül hogy sanyargatnánk magunkat?

Csatlakozz be az 5 részes Test és Elme Online Tréningembe és megmutatom.

 

A tréningen a következő kérdésekre kapod meg a választ tőlem:

 

  • Hogyan lehet tartósan lefogyni elfoglalt apaként
  • Hogyan találj motivációt a fogyáshoz
  • Mi az 1# számú gyakorlat a felesleges zsír eltüntetésére
  • Hogyan találj időt, hogy ne a családtól vedd azt el
  • Hogyan kezd el az utolsó életmódváltásod
 

A csatlakozás INGYENES, de ettől függetlenül rengeteg értékes tudást fogsz kapni, és olyan dolgokra tanítalak meg, amiket soha sehol! 

 

Ne maradj le pont arról a lehetőségről, ami segíteni fog.

 

Add meg a neved és az e-mail címed a lenti űrlapon és pár perc múlva küldöm a Tréning 1 részét:

Csatlakozz  az 5 részes Test & Elme VIP Online Tréninghez

Kérd az 5 részes Tréning tudásanyagát és kerülj életed formájába:

Ki vagyok én?

A nevem Nagy Sándor, én vagyok az apák edzője, a tartós fogyásuk mentora. 

 

A specialitásom, hogy  időhatékonyan, grammozás és kalória számolás nélkül, a motiváció felépítésével fogyasztok le férfiakat.

 

Edzőként, táplálkozási szakemberként 14 év tapasztalatával a hátam mögött, több 100+ férfinak segítettem már.

 

Ex túlsúlyosként, minden szempontból átérzem a helyzetüket, évekkel ezelőtt én is több, mint 40 kilótól szabadultam meg.

Ilyen voltam:

Remélem veled is találkozok a VIP Tréningemen és segíthetek egy életre  jó formába kerülni.

Üdv,

Sándor